diumenge, 5 de març del 2023

Circular entre Sant Climent, Sant Boi, Viladecans i Gavà.

La setmana passada ja vàrem intentar fer aquest mateix itinerari, però al matí van caure quatre gotes i ens vàrem estimar més anar a caminar per la muntanya. Avui després de la sortida d'esquí de muntanya d'ahir, també és un bon moment per provar de fer una primera pujada (tot i ser curta i suau) després de l'operació.
Sortim de Gavà amb la Teresa i enfilem cap a Sant Climent, iniciem la pujada al Coll de Sant Climent (4a categoria) i sense cap problema arribem a la part superior, comencem la baixada amb compte perquè el terra està humit i una relliscada en aquest cas pot ser fatal.
Continuem pel polígon industrial de Sant Boi cap a Viladecans on agafem el camí del mar fins a la mateixa T1 i T2 al costat mateix de l'aeroport de Barcelona.
És un lloc on hi ha carrils-bici i trams de dos carrils on es pot circular molt bé, al tornar passem per la platja de Can Francès al costat del Remolar (Viladecans) on sempre bé de gust veure la mar Mediterrània. Tornem per l'Autovia de Castelldefels i per l'avinguda del Mar entrem a Gavà on donem per acabada la sortida d'avui, un molt bon dia per veure que continuem recuperant molt bé, ben aviat iniciem els entrenaments per la carrera Orbea-Monegros del 29 d'abril a Sariñena, aquest any estic apuntat a la carrera llarga (120 Km i 1300+)

Dia magnífic per anar en bicicleta, entrant a Sant Climent on ens hem creuat amb l'amic Juan Carlos Vizcaíno.

Pujant al Coll de Sant Climent (4a categoria).

Arribant a dalt del coll.

Platja de Cal Francès a Viladecans.

La Riera de Sant Climent arribant a la mar Mediterrània.

Foto al Mirador de Can Francès amb la Riera de Sant Climent darrere nostra.