diumenge, 9 de juliol del 2023

Gavà- La Desfeta (524 mts.)- Platja de Gavà, l'estreno de la E-Bike de la Teresa.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.


Altimetria del dia d'avui.

Avui la Teresa estrena la seva nova e-bike, Megamo Kansas, ja feia temps que li donava voltes al tema, finalment s'ha decidit a canviar la seva gravel Specialized Diverge per la gravel e-bike.
Volem fer un recorregut que agafi carretera i pista, sortim de Gavà i només tenim un parell de kilòmetres per escalfar i ja comencem les primeres rampes per pujar a Begues, un port de 2a categoria amb una certa duresa per fer la primera prova.
Decidim contràriament al que fèiem sempre, anar jo davant i ella darrere. Tot i el temps que feia que no pujava a Begues encara pugem força bé, a l'arribar a Bruguers i un cop passat el tram més dur de la pujada, em giro per preguntar-li què tal i em diu que genial, quasi ni s'ha cansat i ha pujat tota l'estona amb la marxa 1a i un petit tram la 2a (té cinc marxes), jo en canvi, he fotut una suada guapa, guapa, ja, ja, ja.
Un parell de corbes abans d'arribar a dalt li comento que passi i vagi al seu ritme, surt disparada com un coet i ja no la veig més fins a la rotonda (final de la pujada) de dalt.
Continuem i a la segona rotonda agafem a l'esquerra direcció al cementiri de Begues, el deixem a la nostra esquerra i continuem per la pista direcció a la Collada de la Clota, aquí en aquest primer tram con que no és tan dret, puc pujar amb el plat gran i no es nota tant la diferència, però a l'arribar a la desviació de La Clota (nosaltres a l'esquerra) el mateix que abans, tram del 10% amb molta gravilla, jo patint-ho a les meves carns, ella amb les mans a la butxaca.
Això em servirà a mi per posar-me més fort, arribem al cim de La Desfeta (524 mts.) on mengem i bevem una mica. Iniciem la baixada pel mateix lloc de la pujada, l'última rampa abans de començar la baixada cap a Gavà he de tensar al màxim perquè ja marxava.....
En lloc de baixar directes a Gavà, la Teresa vol fer alguna pujada més. A la recta de Bruguers agafem a la dreta el camí fins als dipòsits amb una curta, però duríssima pujada, un cop a dalt només ens queda deixar-nos caure fins a la Sentiu. 
Acompanyo a la Teresa fins a casa seva i jo marxo cap a la Platja de Gavà on m'espera la Irene per remullar-nos una estona a l'aigua. Teresa ja tens el joguet que et faltava, ara no hi haurà ningú que et pugui  aturar, vinga ara més i més i més.


Desnivell: 890 mts.

Recorregut: 35, 2 Km.

Horari: 2h, 35m.



La nova e-bike gravel Megamo Kansas de la Teresa.


Iniciem la pujada a l'alt de Begues de 2a categoria.


Altimetria de l'Alt de Begues.


Després de passar el tram més dur de la pujada.


Arribant a Begues, la Teresa al fons ja m'espera, quin invent això de l'e-bike.


Vista cap al mar des del cim de La Desfeta (524 mts.)


La Teresa al costat de la torre del guaita.


Al cim més alt de Gavà.


Això és el que veurem a partir d'ara, la part posterior de la Teresa, ja s'han acabat aquelles fotos de cara. 😅😅😂😂