dimarts, 4 d’abril del 2023

Torre Pacheco- Avileses- Los Martinez del Puerto- Roldan- Torre Pacheco.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.


Altimetria del dia d'avui.

Ahir a la tarda, vaig deixar la bicicleta a 2Ruedas Laureano, un taller a Torre Pacheco. Laureano que és el propietari m'ha dit que demà al matí a partir de les deu ja la puc passar a buscar, perfecte així també puc sortir.
Avui, quan falten cinc minuts per les deu, ja estic davant del taller de bicicletes, està tancat de moment...... Laureano no arriba fins que passen vint minuts de les deu, em diu que està molt enfeinat i que la reparació que va fer ahir nit no ha funcionat, se l'ha trobat totalment desinflada, mirarà de canviar la cinta tubeless i canviarà la vàlvula, diu que en tinc com a minin per un parell d'hores, que torni passades les dotze, uhhh.
Finalment passades les dotze, carrego la bici al cotxe i vaig cap a l'apartament que el tenim a quinze minuts de Torre Pacheco. Veient que és força tard, decideixo fer una circular des del mateix apartament, pràcticament sempre rodaré per carretera, excepte un petit tram que circulo per una riera quasi seca, dic quasi perquè finalment hi havia fang.
Surto cap a Balsicas i després a Avileses, tot aquest primer tram és en lleugera pujada. El punt més alt del dia l'aconsegueixo al passar la Hacienda Riquelme on posteriorment començo una suau baixada. El vent avui és alt i això dificulta la conducció.
Travesso pel centre el poble de Los Martinez del Puerto i en pocs kilòmetres Roldan, ara només em falta entrar a Torre Pacheco i continuar uns kilòmetres fins a l'apartament on estem allotjats.
En fi, pel que podia ser el dia no ha estat malament, continuem sumant kilòmetres que al final és el que interessa en aquest moment.

Desnivell: 350 mts.

Recorregut: 64,7 Km.

Horari: 2h, 38m. 




A aquesta hora de la tarda, no hi ha ningú per la carretera.


Trams asfaltats, però que quasi estan pitjor que la pista de terra.


Entrant al poble d'Avileses.


Per aquí he de passar, el terra està ple de fang.


Resorts amb camps de golf per tota aquesta zona.