diumenge, 26 de setembre del 2021

Primera sortida amb la gravel després de la transpirinenca.

Després de l'escalada d'ahir, avui surto a estirar una mica les cames amb la gravel (ja he canviat els neumàtics un altre cop) i al mateix temps a provar les noves llantes que he posat, d'ença que vaig acabar la Transpirinenca a Hondarribia fa dotze dies no l'havia agafat.
Surto de Gavà i agafo la pista de Can Feral fins a Can Bori (cruïlla de camins), continuo per la pista de la carena fins a dalt de tot del Parc de Gavà.
Poc abans de sortir a la carretera de Begues, agafo a mà esquerra i baixo fins a Can Ramoneda, passo al costat de la desviació de la Font del Ferro, on avui fa una setmana amb la Martina i la Marta vàrem col·locar unes fites marcant l'entrada al camí de la font, ara com ara encara segueixen al mateix lloc on les vam deixar.
Passo per Ca n'Amat i agafo la pista de pujada cap a les antigues mines de ferro de Gavà, forta pujada fins a travessar la carretera entre Gavà i Begues. Agafo la pista de terra vermella que passa per sota del Castell de l'Eramprunyà, quan comença la baixada jo agafo a mà dreta i forta pujada inicial (després suavitza molt) per arribar al dipòsit vell d'aigua de La Sentiu.
Ràpida baixada fins a la mateixa urbanització i torno a pujar cap a la cadena, passo al costat de la pujada al Purgatori, però jo continuo per la pista d'avall. Surto a la carretera asfaltada de l'abocador, pujo fins a la mateixa barrera on hi ha un vigilant i ja no et deixa continuar. Baixada per un asfalt magnífic i torno a arribar a casa. Retrobada amb la bicicleta.

Arribant a Can Bori.

Pista en perfecte estat per la gravel.

Corriol per arribar a la part superior del Parc de Gavà.

Baixada a Can Ramoneda.

Martina, Marta recordeu la fita que van fer la setmana passada, encara no l'han tocat.

Ermita de Ca n'Amat.

Un cop he travessat la carretera de Begues, agafo la pista per sota del Castell de l'Eramprunyà.

Dipòsit d'aigua de La Sentiu.