diumenge, 14 de març del 2021

Circular a Gavà amb bicicleta de carretera.

Finalment avui sí que hem pogut sortir a fer uns quants kilòmetres amb la bicicleta de carretera (la Teresa, jo amb la gravel), hem pogut gaudir de la companyia de la Irene, que ha vingut amb el cotxe i ens ha fet unes quantes fotos.
Sortim de Gavà i enfilem els primers metres cap a Albarrosa, anem a buscar la carretera de Sant Climent, el poble queda a la nostra esquerra. Al finalitzar el poble comença la pujada fins al Coll que separa Sant Climent i Sant Boi, és una pujada suau i molt mantinguda tota l'estona.
Arribem a la part superior i ens llencem fins a Sant Boi, agafem a la dreta i anem a buscar el polígon industrial per on arribem a Viladecans. Continuem pel Camí del Mar (tallat als cotxes els diumenges) i després anem fins a la T1 i T2 on els diumenges es pot circular tranquil·lament. Tornem enrere i just en el punt que les bicicletes ja poden circular per l'Autovia de Castelldefels entrem, seguim fins a l'avinguda de la Pineda per on entrem a Gavà, encara continuem fins a La Sentiu i pugem les dures, però curtes rampes d'Albarrosa, ara només ens queda baixar fins a Gavà.
Divertida i fàcil circular per carretera, a veure si ben aviat tornem a veure el nostre estimat Pirineu.

Entrant al poble de Sant Climent de Llobregat.

Pujant al Coll entre Sant Climent i Sant Boi.

Ja estem arribant a la part superior del Coll (165 mts.)

De seguida iniciem la baixada cap a Sant Boi.

Pel polígon industrial de Sant Boi al ser avui diumenge, no hi ha ningú i podem prémer l'accelerador.

Sortida de Viladecans cap a la platja.

A l'aeroport entre la T1 i T2.

Provant l'Orbea Terra per damunt de la gespa.

Com has gaudit d'aquesta sortida Teresa. Quina manera de córrer.

Al sortir d'aquí marxarem cap a l'Autovia de Castelldefels on posarem el màxim desarrollo.

Moltes gràcies a la "reportera" Irene per les fotografies i els vídeos.