dissabte, 23 de gener del 2021

Gavà- Torrelles- Begues- Les Agulles (530 mts.)- Gavà.

Continuem amb el confinament i com a mínin dues setmanes més. Per tant, sortida amb BTT.
Sortim de Gavà i després de travessar Viladecans, passem per Sant Climent, al mateix centre del poble agafem la pujada cap a la Costa Fustera amb forta pujada a l'inici. Després la pujada és més suau i mantinguda fins que arribem a un tram de pista formigonada on el pendent és força dret, després d'una corba de dretes i acabar-se el formigó, la pujada ja no és tan forta i arribem a la cruïlla on a l'esquerra i per una més que forta pujada vas a la Roca del Barret.
Nosaltres agafem a la dreta i ben aviat entrem a l'asfalt coincidint amb les últimes cases d'una urbanització a la part superior de Torrelles de Llobregat. Iniciem una forta baixada fins a arribar a la carretera entre Torrelles i Begues, tornem a pujar, primer per asfalt i després per un tram de pista en magnífiques condicions fins que arribem a Begues.
Agafem la carretera C-535 direcció a Olesa de Bonesvalls i a la segona rotonda continuem direcció al cementiri, punt on agafem la pista cap al Palau Novella, la seguim uns 4 kilòmetres i després tornem una mica enrere. Agafem la pista que puja al cim de Les Agudes (530 mts.), al costat del cim hem de caminar un tram pel GR-92 fins que agafem la pista que ens deixa a La Clota, continuem fins a Begues i baixem per la carretera fins al Parc de Gavà on agafem la pista que després de passar per la Font del Ferro i Ca n'Amat ens deixa a Gavà.
Una circular molt divertida i que ens serveix per seguir d'una manera o altra l'entrenament en aquest temps de confinament.

Sortint del poble de Sant Climent de Llobregat.

Tram de pista formigonada amb força desnivell.

Arribant a la part superior de Costa Fustera (280 mts.)

Cruïlla, a l'esquerra anem a la Roca del Barret, nosaltres avui a la dreta cap a Torrelles.

A la carretera de Torrelles a Begues.

Ja estem a Begues, forta pujada des de Torrelles fins aquí.

Entrem al Parc Natural del Garraf, direcció al Palau Novella, però avui ens desviem abans.

Pujant cap al cim de Les Agulles (530 mts.), a sota Begues i al fons Montserrat.