diumenge, 9 de gener del 2022

Circular a l'Ermita de Sant Ramon des de Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse, igual és l'últim que penjo, demà tanquen la pàgina del Movescount.

La idea d'ahir a la nit era de sortir a entrenar avui cap a Sitges i Sant Pere de Ribes amb la bicicleta de carretera, aquest matí a l'aixercar-me puc veure el vent que fa també a la nostra zona, aleshores decideixo sortir una mica més tard i aniré a fer una volta més curta.
Surto de Gavà direcció a Viladecans i per la carretera vaig direcció a Sant Climent de Llobregat, a la sortida mateix del poble, comença la pujada a l'Alt de Sant Climent (4ª categoria), poc abans d'arribar a la meitat de la pujada (on hi ha un tram planer) la meva sorpresa és trobar-me a la Teresa amb la seva filla Ònia (està uns dies de vacances a casa els seus pares) amb les BTT. Fem la pujada junts fins a la part superior de l'Alt de Sant Climent, la meva idea era continuar cap a baix i avui fer carretera, no volia fer més pujades, ni muntanya (no tenia ganes de netejar la bicicleta).
La Teresa insisteix que les acompanyi i jo que soc de caràcter dèbil, cedeixo i decideixo acompanyar-les la resta de la sortida. Iniciem la baixada cap a Sant Boi i abans d'arribar al primer semàfor, agafem la desviació a la dreta on ja trobem la primera rampa del 15%.
Entrem a la pista en perfecte estat i comença la pujada constant just després de passar la Font de Les Golbes, són una mica més de dos kilòmetres amb una mitjana del 8% i una rampa del 14%. Arribem a l'Ermita de Sant Ramon on ens fem la foto tots tres junts.
Baixem pel mateix lloc que hem pujat i a l'arribar a l'asfalt continuem fins al Polígon Industrial per on continuem fins a Viladecans, agafem el Camí del Mar (els diumenges tancat als cotxes) i ens arribem fins a la mateixa Mar Mediterrània.
Després de contemplar una estona la mar, tornem pel mateix lloc fins a la rotonda de la B-210 on continuem un parell de kilòmetres i pel Polígon Industrial de Gavà entrem al poble i acabem una sortida molt divertida en el dia d'avui.
Gràcies Teresa i Ònia per deixar-me venir amb vosaltres avui i poder veure en directe la bona relació entre una mare i una filla.

La Teresa arribant a Can Bori, una estona abans de trobar-nos.

Altimetria de l'Alt de Sant Climent pel vessant de Viladecans.

Pujant a l'Alt de Sant Climent, uns metres abans ens hem trobat a la carretera.

Dia amb força vent, tot i que aquí estàvem força protegits.

Un parell de corbes més i ja estem a dalt d'aquest Alt de 4ª categoria.

Altimetria de l'Alt de Sant Ramon des de Sant Boi.

La pista que puja a Sant Ramon.

Amb la Teresa i l'Ònia a l'Ermita de Sant Ramon.

Tots tres a dalt de Sant Ramon.

L'Ònia al costat de la Mediterrània, que tan lluny està de casa seva.

Mare i filla, que bé us ho passeu juntes......

Ha estat tot un plaer compartir aquest matí amb tu (i veure el meu mar, i com la crack de ma mare puja tot allò que es proposi, i poder rodar amb el sol a la cara...) Quin bon matí! Un record que m'emporto cap a Bèlgica, Ònia CT.