diumenge, 9 de juny del 2013

Running circular al Castell de l'Eramprunyà

El Pirineu segueix amb el seu temps més que dolent per tant decidim fer una circular desde Gavà fins al Castell de l'Eramprunyà i retorn a Gavà.
Sortim direcció a la Sentiu per la pista que hi ha al lateral mar, quan arribem al revolt d'esquerres que ens portaria a Castelldefels agafem a mà dreta fins al final del carrer on hi ha una cadena, ja entrem a terreny de muntanya, que bé!. Comencem la pujada forta de " la romana", ahir va ploure força i està tot ple de fang ( com quedaran las noves Salomon ), 800 metres abans d'arribar a Can Bassoles el terreny es suavitza bastant i amb aquesta tònica arribem al Castell de l'Eramprunyà, tot i que hi han unes tanques i no es pot entrar.
Iniciem la baixada amb molt de compte ja que està la roca molla i no es qüestió de patinar. Passem per la Roca Foradada i arribem a l'Ermita de Brugues, aquí seguim el GR-92 que després de passar per Can Amat ens retorna a Gavà, molt content per l'estreno de les noves Salomon XT Wings-3.
Ara a esperar que arribi d'una vegada l'estimat anticicló per poder acabar dignament la temporada d'esquí de muntanya.

Les noves Salomon XT Wings-3

Que lluny que està el Castell de l'Eramprunyà vist desde el Parc del Milenium a Gavà.

Can Bassoles, la mestressa es deia Maria del Carme Vinyes i data del any 1890.

El Castell ja es veu pel seu vessant oest.

Castell de l'Eramprunyà.

La Teresa camí del Castell un cop passat Can Bassoles.

Cims de La Morella i Les Agulles.

Al costat del cim del Castell ja que actualment està vallat i no es por entrar.

La Roca Foradada.

Ermita de Can Amat.

Final de la circular, excel.lents sensacions en aquesta primera sortida amb les noves Salomon.

Quin dia més maco hem tingut,esperem si tenim la mateixa sort la setmana que ve ,però.... al Pirineu.