dissabte, 20 de maig del 2023

No acabem de fer net, no em trobo gens bé.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.


Altimetria del dia d'avui.

Just avui fa vint-i-un dies que em vaig retirar de l'Orbea Monegros. Els tres dies posteriors de la carrera van ser un drama, vaig estar a 39,5º, després de les radiografies que em van fer, em van diagnosticar broncopneumònia. Tornar a antibiòtics i parar mínim dues setmanes.
Aquest passat dilluns vaig començar amb el "rodillo" a casa (vint-i-dos kilòmetres), dimarts el partit de cada setmana a tenis (molt suau) i dijous amb la Teresa vàrem sortir per la muntanya a caminar-córrer (deu kilòmetres), de moment encara no estic al 100 x 100, però sembla que la cosa va millor.
Avui a mig matí (quan no hi havia perill de pluja i el sol ja escalfava) he agafat la bicicleta per veure què tal. He travessat Viladecans cap a Sant Climent de Llobregat on he pujat a l'Alt que separa de Sant Boi.
Baixada ràpida i curta per anar a buscar el polígon industrial i agafar la pista de terra del Parc Agrari del Baix Llobregat, he continuat paral·lel al riu Llobregat fins a Sant Vicenç dels Horts on hi ha un pas per poder travessar el riu i així baixar per la part contrària.
He continuat per la pista fins a arribar al Prat del Llobregat, travesso el poble i vaig a buscar les Terminals de l'aeroport.  Entro a l'Espai Natural Remolar-Filipines i vaig fins a la Platja del Remolar on desemboca la Riera de Sant Climent. Segueixo fins a Castelldefels i després a Gavà on acabo la sortida d'avui, he anat de menys a més, finalment força content com m'he trobat. Vinga que comencem..........


Desnivell: 405 mts.

Recorregut: 58, 2 Km.

Horari: 2h, 35m. 





Entrant a Sant Climent de Llobregat.


Alt de Sant Climent, una curta i ràpida baixada em deixa a Sant Boi de Llobregat.


Parc Agrari del Baix Llobregat, al fons podem veure Collserola.


Pista de terra magnífica per rodar amb la gravel.


A Sant Vicenç dels Horts travesso el riu Llobregat, vista cap al sud.


El mateix pas, però cap al nord.


Platja del Remolar a Viladecans.


La Riera de Sant Climent desembocant a la mar Mediterrània.


Vinga, a poc a poc ens anem recuperant. Avui m'ha anat molt bé per veure que estic millor.