diumenge, 19 de febrer del 2023

Segona setmana de recuperació després de l'operació.

Dilluns 13/02/2023 a la tarda em van treure el catèter doble J, amb això si tot va bé, he acabat les meves visites al metge, com a molt he de fer una revisió d'aquí a sis mesos. La pauta de recuperació que m'ha donat el doctor és: dimarts i dijous tarda fer una bona caminada per la muntanya, incrementant la distància i desnivell el dijous. El dimecres sortir amb la bici per carretera, sense pujades i a un ritme molt suau, sense forçar res. Diumenge tornar a sortir a la carretera i incrementar una mica més els kilòmetres, però sense pujades.
Dimarts 14/02/2023, surto del Parc dels Bombers i agafo la pista fins a la Sentiu, una mica abans d'arribar giro a l'esquerra i agafo la riera per iniciar la forta pujada fins a travessar la carretera entre la Sentiu i Castelldefels. Un cop travesso la carretera continuo amb una forta pujada fins a arribar al Turó del Vinader (184 mts.), baixada fins al coll i continuo baixant fins a la carretera de l'abocador de Garraf.
Passo al costat de la Residència Canina la Sentiu, agafo a l'esquerra i passo al costat de la pujada al purgatori (fins dijous), continuo fins a la Font de la Sentiu i després de travessar tota la urbanització, agafo el camí de tornada fins al cotxe. A l'arribar a casa, faig vint kilòmetres amb la bicicleta estàtica.

Només deixar la riera dels Canyars, forta pujada.

Travesso la carretera entre la Sentiu i Castelldefels, dura pujada m'espera.

La pujada més forta de tots aquests dies de recuperació.

Vista cap al parc natural del Garraf.

Castelldefels i la mar Mediterrània.

Arribant al Turó d'en Vinader (184 mts.), escoltant "Distant Lights live in Leicester 2019" de Marillion, és la música d'aquests dies i que he escoltat moltes nits d'insomni a l'hospital.

Panoràmica des del coll.

A l'arribar a casa, més de vint kilòmetres amb la bicicleta estàtica, per anar agafant ritme.

Dimecres 15/02/2023 he quedat a la tarda amb la Teresa per sortir amb la bicicleta de carretera, però suau, una sortida sense pujades. Passem per Viladecans, Sant Boi, Prat de Llobregat i fins i tot veiem la platja del Remolar a Viladecans.
El millor és que al finalitzar la jornada no em fa gens de mal la ferida.

Horari: 1h, 47 m.

Pel carril bici de Viladecans, a la dreta el Parc Agrari del Baix Llobregat.

Platja del Remolar a Viladecans.

A dalt del Mirador del Delta amb la platja del Remolar darrere.

La riera de Sant Climent desembocant a la mar Mediterrània.

Les muntanyes del fons són les del parc natural del Garraf: la Desfeta, la Morella, les Agulles.

Les dues bicicletes al Mirador del Delta.

Dijous 16/02/2023, avui és el primer dia que agafo el frontal. Això és sinònim de sortida llarga i arribada de nit. Surto del Parc de Bombers direcció a la Sentiu, travesso la Urbanització, passo al costat de la font de La Sentiu i continuo pujant fins a la desviació a l'esquerra del camí medieval (també anomenat "la romana").
A partir d'aquí comença una forta pujada per camins estrets i amb pedra solta fins a arribar a la masia de Can Bassoles (302 mts.) pràcticament  derruïda. Uns metres més endavant deixo el camí que va al Castell de l'Eramprunyà, jo agafo a l'esquerra i per un camí de puja-baixa arribo al Coll de la Clota (410 mts.), on faig una petita parada per reomplir l'ampolla d'aigua.
Començo la baixada fins a l'antic camp de tir, ben aviat agafo la forta baixada del Purgatori. A l'arribar al final de la baixada he d'encendre el frontal, ja s'ha fet de nit. Una estona més tard arribo al cotxe. Una molt bona sortida de tarda-nit, on no he tingut cap mena de dolor, genial!!!!!!!

Denivell: 530 mts.

Horari: 3h, 16 m.

El Puig de les Agulles (552 mts.) al fons.

Font de la Sentiu.

Inici del camí medieval (la Romana)

Camí estret, amb molta pedra solta.

Can Bassoles (302 mts.)

Des de Can Bassoles puc veure el Castell de l'Eramprunyà.

Posta de sol a l'esquerra de les Agulles.

Segueixo pel GR-92 direcció a la Clota.

Coll de la Clota (410 mts.), ara tot baixada fins a Gavà.

Inici de la baixada al Purgatori, al fons Viladecans.

Tram de roca vermellosa que rellisca molt quan vas amb bicicleta.

És negra nit quan arribo a l'aparcament del Parc dels Bombers.

Diumenge 19/02/2023. Després d'haver sortit amb la bicicleta el passat dimecres i haver fet més de trenta-tres kilòmetres, avui sortim amb la Teresa. Mirem de fer més recorregut que l'altre dia, hem sortit de Gavà i anem direcció a Castelldefels, seguim fins a l'inici de les costes, però agafem a la dreta i pel passeig marítim primer i després per l'autovia de Castelldefels continuem fins al Prat, ben a prop de les terminals 1 i 2 de l'aeroport.
Tornem cap a Sant Boi i retorn cap a casa. Bona setmana de recuperació.

Inici de les costes de Garraf, avui girem a la dreta, encara no puc fer pujades.