diumenge, 7 de novembre del 2021

Gavà- Sitges- Sant Pere de Ribes- Gavà amb la bicicleta de carretera.

Aquest matí veient el magnífic dia que fa a casa nostra, surto a estirar una mica les cames amb la bicicleta, després de la sortida d'ahir als Castellets.
La temperatura és fresca (7º), per tant millor buscar un itinerari sud i que ens escalfi una mica.
Surto de Gavà i vaig cap a Castelldefels, un cop passat el centre del poble, m'incorporo a la C-31. Al final de les Botigues de Sitges comença la pujada a les costes de Garraf, aquí tota l'estona tens el sol al damunt, per dies freds com avui va perfecte.
Una primera pujada per escalfar i la segona una mica més llarga, baixada fins al Garraf i comença la pujada al Pas de la Maladona, un cop a dalt continuo cap a Vallcarca i després arribo a Sitges. Agafo l'antiga carretera cap a Vilanova i la Geltrú, una mica abans d'arribar, desviació a la dreta cap a Sant Pere de Ribes.
A la sortida de Sant Pere de Ribes agafo la B-211on hi ha una pujada curta, però dura al costat de la urbanització de Vallparadís, baixada ràpida fins a Sitges on torno a agafar la C-31 i pel mateix camí d'anada torno a passar les Costes del Garraf. A l'arribar a Port Ginesta agafo pel passeig marítim de Castelldefels fins a la platja de Gavà i després pel camí de La Pineda fins a casa.
Ràpida i bonica circular per un matí assolellat de diumenge.

A la sortida de les Botigues de Sitges comença la pujada a "Les Costes".

Baixo cap al poble de Garraf, al fons veiem el seu Port esportiu.

Inicio la pujada al Pas de la Maladona.

Arribant a dalt del Pas de la Maladona ja puc veure el Port de Vallcarca.

Arribant a Sitges.

En lloc de continuar cap a Vilanova i la Geltrú, agafo a la dreta cap a Sant Pere.

Arribant a Sant Pere de Ribes.

Ja de tornada, a la sortida de Sitges torno a agafar la C-31 cap a Castelldefels.

A la dreta la Cala de Vallcarca.

Cala Morisca i al fons es pot veure el que em queda per pujar per assolir el Pas de la Maladona.

Al Pas de la Maladona amb el sol darrere meu.

Paret de la Falconera.

A la dreta el Port esportiu de Port Ginesta, al fons la platja de Castelldefels.