dimarts, 4 de gener del 2011

Reis al massís del Queyras 3ª part

Dimarts 4-01-2011---------------------Pic de Gilly ( 2467 mts.)


Aquest matí a l'hora d'esmorzar el Xavi m'ha comentat que no es trobava del tot bé i que no m'acompanyaria, ell pujaria una mica més tard i a un ritme més tranquil i quan estigues cansat donaria la volta.
Decideixo anar a un cim fàcil i curt ja que avui tenim que baixar a dormir a Barcelona ja que demà a les 7h. del matí tinc que estar a l'aeroport ja que marxo amb l'Irene uns dies a Bruseles i Brujes.
Deixem el cotxe un parell de curves abans d'arribar al poble de Le Roux ( 1735 mts.). Primer per el mig del bosc i després agafant una pista, pujo per un recorregut amb força inclinació.
Arribo al final de l'estació d'esqui i en pocs minuts estic al Pic de Gilly ( 2467 mts.).
Baixada tranquila fins el cotxe on ja m'espera el Xavi i tots dos fem el viatge de tornada a Barcelona molt contents per els dies viscuts al Massís del Queyras.


Desnivell: 830 mts.

Horari:2h 42m.

Recorregut: 7,28 Km.





L'ajuntament d' Aiguille



Le Roux ( 1735 mts.)



Poble de Le Roux



A prop del cim



Pic de Gilly ( 2467 mts.)



Pic de l'Epyole



El temps comença a canviar al Queyras



Petita capella amb el nostre cotxe a l'esquerra

1 comentari:

Teresa ha dit...

Com sempre encertes amb el temps, just comença a canviar ja estes de tornada, si ja ho sé...... abans de sortir cal mirar el part meteo.
Espero que Xavi estigui millor, i dir-li que m'han confirmat que condueix molt i molt suau.
M'alegro molt que gaudíssiu fins a límit insospitats com jo.