dijous, 20 d’agost del 2009

Ecuador Quarta part

20-08-2009

Hem sortit de Quito a les 9:30 h. i hem arribat a la illa de Bartra (Galápagos) a les 11:30 h. hora local, aquí son 8 hores menys que a Barna.

Després de pasar per la zona de desinfecció, no fos cas que els hi portesim algún microbi..., recollim l'equipatge i marxem en direcció a l'illa Santa Cruz. Busquem un hotel a Puerto Ayora i passem la tarda donant una volta pel poble, veiem llops marins al mateix port.

21-08-2009

Avui al matí hem anat a visitar la fundació Charles Darwin i hem vist les tortugues gegants de Galàpagos

i les Iguanes marines. La veritat es que impresiona veure unes tortugues tant i tan grans, pots apropar-te molt a elles.

A la tarda anem a fer una excursió en barca per la costa, hem vist lleons marins i tortugues marines

i hem fet snorkell, l'aigua està fresqueta en aquesta època, però al llloc on ens han portat estaba força bona i molt trànquila.

Llagostes recien pescades.

22-08-2009

L'excursió ha estat de tot el dia, hem marxat a les 8 h en un iot amb 600cv de potencia, hem anat primer a la Illa

Santa Maria o Floreana, el viatge ha sigut mogudet, la mar en aquesta época està força moguda, primer hem anat a visitar la part alta de l'illa i hem vist un altre cop tortugues, impresionant com es mouen entre les pedres i com per pondra els ous han de baixar fins a la platge que es troba a 20 km. de distancia, també vam veure les restes de les primeres construccions a l'illa, de quan van arribar els Wittmers. També vam visitar l'únic lloc on hi ha aigua dolça anomenat El Asilo de la Paz.
Vam dinar a l'illa i de tornada vam anar fins a la Corona del Diablo,un lloc a on varem veure pinguins.Després ens hem banyat amb llops marins, el lloc era meravellos.

Hem arribat a port a les 17 30h. I per sopar hem menjat llagosta en un restaurant de Puerto Ayora.

23-08-2009

Fins a les 14h. no surt el barco cap a l'illa de Isabela per tant hem aprofitat el matí per anar a visitar Los Gemelos que son dos craters que hi han cap al centre d'illa i després el tunel de lava.
Es una cova amb bastant fang i que no es res de l'altre món.
A les 14h sortim cap a Isabela,el viatge com sempre amb el mar molt i molt mogut,hi han unes quantes persones que s'han marejat.El trajecte dura unes 2'5 h. hi anem 19 persones de les quals només 6 som estranjers.
A la tarda visitem una reserva de flamingos (només n'hi han dos ) i fem amistat amb una parella de Navarros.

24-08-2009

Avui al matí l'hem dedicat a descansar a la platja. A primera hora hem fet snorkell a la concha de perlas, hem dinat a la platja i a les 15h. hem marxat amb una barqueta a l'illa tortuga.
Aqui hem fet snorkell amb uns quants taurons petits, tortugues marines, lleons marins i fins i tot amb un pinguii, ha estat una experiencia impresionant.
Demà a les 5 30h. del matí tenim que estar al port que tornem cap a Guayaquil a on estarem un dia visitant la ciutat

Unknown ha dit...

després de tantes alegrias, ja tocava banyar-se entre el que sigui....... i menjar el que sigui.........