diumenge, 9 de maig del 2021

Gavà- Can Mitjans (Avinyonet del Penedès)- Gavà

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.


Altimetria del dia d'avui.


Avui, només tinc un parell d'hores per entrenar, per tant toca sortida amb la bicicleta per carretera. Surto ben d'hora de casa per no trobar cotxes ni motos per la carretera com així ha estat.
Pocs minuts després de les set del matí ja estic preparat per sortir, des de la porta de casa fins a l'alt del port de Begues tot és pujada.
Travesso tot Gavà sempre en tendència cap a dalt i començo les primeres rampes del port, es pot dividir en dos: La primera part fins a l'Ermita de Bruguers i la segona fins a dalt. Els primers kilòmetres tenen una mitjana del 6%, la primera recta ja trobem percentatges del 9% i a la recta de Bruguers el tram més dur amb rampes del 10%.
A partir de l'Ermita hi ha un fals pla (3% pendent) i després del tram pla del Parc de Gavà trobem una altra rampa del 9%, després ja baixa una mica fins a arribar a la corba del "burrito" i de seguida  ja estic a dalt del port.
Ara tot en tendència cap a baix fins a arribar a Olesa de Bonesvalls, la carretera continua amb un puja-baixa, fins que poc abans d'arribar a Avinyonet hi ha una desviació a l'esquerra: Can Mitjans, paro un moment a saludar a la meva cunyada Eli i el meu germà Esteve. Quan surto a la carretera principal, puc veure el rètol que indica a Vilafranca o Gavà, m'ho penso uns segons, però finalment tiro cap a Gavà, ja anirem un altre dia cap a Vilafranca del Penedès.
Torno pel mateix lloc que he vingut, però ara amb un fort vent de cara que fa aquest tram fins a Begues (tendència cap a dalt) més dur del normal. Baixada ràpida fins a Gavà i final de la sortida d'avui.
Ara, a poc a poc ens haurem de tornar a centrar amb els grampons, piolets, cordes, mosquetons, esquís (la pròxima temporada), etc.


Desnivell: 760 mts.

Recorregut: 47,8 Km.

Horari: 2h, 13m.





Poc després de les set del matí, em preparo per a la pujada, l'ombra davant meu..........


Inici del port de Begues (2a. Categoria)


 


Passo pel barri residencial de Bruguers.


El sol ja toca al Castell de l'Eramprunyà.


Últimes rampes per arribar a dalt del port.


Begues, últim poble de la comarca del Baix Llobregat.


Olesa de Bonesvalls, primer poble de la comarca de l'Alt Penedès.


Urbanització de Can Mitjans, pertany al terme municipal d'Avinyonet del Penedès.


Ja es nota que entrem al Penedès, ceps per tot arreu.


Amb l'Eli i l'Esteve, la meva cunyada i el meu germà.


Al sortir a la carretera, encara m'ho penso.....no, avui no tinc temps, un altre dia cap a Vilafranca.

 

1 comentari:

Teresa ha dit...

No pares Josep Maria, no pares.... estas molt "saltarín"
TT