diumenge, 8 de setembre del 2013

Collbató- St. Jeroni- St. Joan- Collbató

El mal temps al Pirineu tot el cap de setmana ens fa sortir un cop més a Montserrat i tot i que el dia no ha estat metereológicament parlant magnífic, hem tingut sort, ja que ha començat a ploure quan ja estàvem dins el cotxe de tornada cap a casa.
Avui surto amb el Xavi, a part de entrenar ens podem explicar totes les vacances i ens passem tota la pujada que no callem ni un segon ( aixis ens ha anat, hem trigat 10 minuts més a pujar que l'última vegada ara fa 4 mesos ).
Sortim de l'aparcament ( 438 mts. ) que hi ha passat el restaurant Vinya Nova, entre El Bruc i Collbató. Enfilem ràpidament el camí pel Clot de la Mònica direcció al Coll dels Pollegons ( 907 mts. ), després de baixar uns metres continuem fins a arribar al camí principal de St. Joan a St. Jeroni ( 1040 mts.), a partir d'aquest punt coincidim amb molta gent fins que arribem a la petita ermita de St. Jeroni, aquí agafem el camí de l'esquerra i pujant els últims metres per les escales fins que assolim el cim més alt de Montserrat, St. Jeroni ( 1237 mts.), hem trigat desde l'aparcament 1h, 37m. ( Ay, com xarrem ). El dia aquí dalt es força boirós, per tant dues fotos i cap a baix. Seguim pel mateix camí de pujada però al arribar a la cruïlla per on hem pujat continuem el camí fins a arribar a St. Joan.
A la sortida de St. Joan hi ha una forta pujada però es molt curta, ara tenim baixada fins a arribar a la desviació a mà dreta direcció al camí vell de Collbató. Arribem a la pista principal i en 10 minuts ja estem al cotxe abans  que comenci a ploure amb ganes.

Arribant al camí principal de St. Joan a St. Jeroni ( 1040 mts. ).

El Xavi amb el seu nou esport ( BTT ) està en plena forma.

Cordades a punt de començar a pujar la normal del Cavall Bernat.

Desde el cim de St. Jeroni visió cap a la cara nord.

Cordades, al cim de la ferrata Teresina.

Amb el Xavi al cim més alt de Montserrat, St. Jeroni ( 1237 mts.)

Les boires envaeixen la cara nord de Montserrat.

A l'esquerra: La Prenyada, al centre: L'Elefant i a la dreta: La Mòmia.

El refugi de St. Benet.

El Xavi baixant pel camí vell de Collbató.

Menys parlar i més a per feina.... que està a les portes la nostra temporada.
No està gens malament, la diferència de 10 minuts de pujada i 27 en total, (menys) respecte a la nostra sortida de fa 4 mesos , tenint en compte que nosaltres no varem obrim la boca per gairebé res...