dijous, 6 d’agost del 2009

Ecuador- Primera part

6-08-2009

Sortim de l'aeroport d'El Prat a les 7:45 am i arribem a Quito a les 9:15 pm hora local, les 4:15 am hora de Barcelona, despres de passar per Madrid i Miami amb el que comporta passar per un aeroport yanqui, control d'inmigració per aquí control d'equipatge per alla. Quito està a 2800 mts. d'alçada i els nostres cossos ho noten una mica.

Quito (2800 mts.) desde l'aire

7-08-2009

Avui dedicarem tot el dia a visitar el "casco antiguo", Plaza Grande, Palacio del Gobierno, La Catedral, la Iglesia de la Merced, Teatro Sucre, Plaza San Francisco amb el seu monastir i el Mercado Central amb els seus "comedores populares" on sembla que ningú menja a casa, tots ho fan al mercat o als llocs que pots trobar pels carrers de la ciutat.
Despres de dinar en un encantador pati interior al costat de la Plaza Mayor, anem a visitar "El Panecillo" un turonet situat al sud del "casco antiguo" que està coronat per la estatua de la Virgen de Quito. Des d'aquí tenim una magnifica vista de tota la ciutat de Quito i al fons ja podem veure els volcans nevats de la zona del Cotopaxi.

Cotopaxi (5987 mts.) desde Quito

Esglesia i Plaça de San Francisco

8-08-2009

El dia el dediquem a visitar "la ciudad nueva" , el parque de La Alameda y El Ejido, el carrer principal que creua de nord a sud la "la ciudad nueva" es Av. Amazonas, on estan els hotels més luxosos, bancs i restaurants.
La zona de Mariscal Sucre, on estan tots els serveis turistics i locals d'esbarjo.

9-08-2009

L'atracció més famosa de Quito es el recent "TeleferiQo" que va de la ciutat de Quito fins a 4050 mts. d'altura. El lloc on està emplaçada la sortida del "teleferiQo" es un complex lúdic en el que hi han sales de jocs, atraccions per totes les edats, circuit de karts, etc......
Aquí comença la nostra aclimatació, el telefèric ens deixa a 4050 mts. d'aquí surt el cami que porta al cim de La Cruz Loma 4100 mts. i a partir d'aquí segueix la ruta per pujar al volcà Guagua Pichincha 4794 mts. al cual vaig ascendir en 2 h 25 min.
Despres de baixar del cim vam estar a la cota 4050 mts. fins la tarda per ajudar a l'aclimatació.
I a la nit varem sopar en un bon restaurant per celebrar el primer cim d'Ecuador.

Rucu i Guagua Pichincha

Cim del Guagua Pichincha (4794 mts.)

10-08-2009

Avui ha sigut dia de preparació, ens hem dedicat a comprar totes les coses que ens fan falta per sortir demà cap al refugi José Rivas a 4800 mts. a la zona del Cotopaxi. També hem buscat el transport que ens acostarà allà.
La tarda l'hem dedicat a preparar les motxilles ja que demà a les 7 h del matí marxem.

Unknown ha dit...

Estem a l'expactativa del dia de demàaaaaaaaaaaaa

aquesta nit nosaltres estem de "marxa"