diumenge, 2 de juliol del 2023

Primera sortida en bicicleta després de la broncopneumonia.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.

Després de la dura sortida d'ahir, tenia els meus dubtes de com respondria el cos avui, m'he despertat bé i amb ganes, doncs endavant.
Feia més de dos mesos que no agafava la bicicleta, la broncopneumònia m'ha deixat molt tocat i l'últim que volia era tornar a recaure. Ara que sembla que estic sortint del túnel, em decideixo a tornar a agafar-la.
Surto de casa i després de travessar Viladecans vaig cap a Sant Climent on a la sortida del poble comença la pujada a l'Alt de Sant Climent de 4a categoria, és un port molt senzill d'un parell de kilòmetres. Em va molt bé per veure fins on he arribat a perdre aquests mesos d'inactivitat, a mesura que pujo em vaig trobant millor.
Baixada ràpida fins a Sant Boi i després de travessar tot el polígon industrial vaig a buscar el camí del mar, després cap a la T1 i T2 de l'aeroport on em permet rodar per pla i quasi sense trànsit. Passo per la Platja del Remolar on faig un parell de fotos.
Continuo cap a Viladecans i torno a Gavà content de les dues sortides del cap de setmana, sembla que això ja arranca, per fi...........


Desnivell: 320 mts.

Recorregut: 43, 8 Km.

Horari: 1h, 49m.







Entrant al poble de Sant Climent de Llobregat.


Arribant a l'Alt de Sant Climent de 4a categoria.


Platja del Remolar des del Mirador de Cal Francès.


La Riera de Sant Climent arribant a la mar.


Primera sortida en bicicleta des de fa més de dos mesos.


La Platja de Cal Francès a Viladecans.