diumenge, 19 de març del 2023

Gavà- Sitges- Sant Pere de Ribes- Vilafranca del Penedès- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.


Altimetria del dia d'avui.

Després del dia d'ahir, decideixo provar avui a veure què tal reacciona el cos dos dies seguits d'activitat. És  el primer cop des de l'operació fent el mateix esport. Avui faré carretera per un recorregut que he fet moltes vegades i així puc comparar el temps per veure com estic realment.
Surto de Gavà i vaig cap a Castelldefels, continuo cap a Les Botigues on inicio la pujada a les costes de Garraf, fa menys de vint hores que estava passant per aquí amb la Teresa. Baixo a Garraf i començo la pujada al Pas de la Maladona, avui no hi ha gens de trànsit, després d'arribar a dalt de tot, una ràpida baixada em deixa a Vallcarca.
Un puja-baixa constant em serveix per entrar a Sitges on tinc la sort d'agafar tots els semàfors en verd, circulo per la carretera paral·lela al passeig marítim, passo al costat de l'Ermita del Vinyet i enfilo la llarga recta ascendent cap a Vilanova i la Geltrú. Poc abans d'arribar a aquest poble, agafo a la dreta per anar a Sant Pere de Ribes, a la sortida del poble he d'agafar la carretera que passant per Canyelles va cap a Vilafranca del Penedès.
Deixo Canyelles a l'esquerra on agafo la carretera de servei, passo per Sant Miquel d'Olèrdola on deixo la carretera que va a Vilafranca (està a dos kilòmetres) i vaig cap a Sant Pere Molanta, lloc on aprofito per menjar-me la barreta (sense parar). Surto a l'N-340 i vaig per ella durant uns kilòmetres, a l'entrar a Avinyonet inicio una baixada, al final d'aquesta està la desviació a la dreta cap a Gavà.
Un tram de descens ràpid i una bona pujada fins a la urbanització de Can Mitjans (Eli i Esteve un altre dia em pararé a fer-vos una visita, avui no que vaig amb el crono, jajaja). Després la carretera continua amb un puja-baixa constant fins a arribar a Olesa de Bonesvalls on tot i que no ho sembla en cotxe, és pujada fins a Begues.
Un cop a dalt de l'Alt de Begues, només em queda uns quants kilòmetres per gaudir d'una baixada amb terra sec fins al mateix poble de Gavà. He acabat una mica cansat, però content, hem d'augmentar l'entrenament fins al 29 d'abril. Som-hi.


Desnivell: 1040 mts.

Recorregut: 78,4 Km.

Horari: 3h, 21m.





Inici de les Costes del Garraf, comença la pujada.


El poble de Garraf, no fa ni vint hores que estava passant en sentit contrari.


A la sortida de Garraf ja puc veure la part superior del Pas de la Maladona.


Pas de la Maladona.


A la llunyania ja puc veure el poble de Sitges.


Gir a la dreta cap al centre de Sitges.


En lloc de continuar cap a Vilanova, giro a la dreta cap a Sant Pere.


Sant Pere de Ribes.


A la sortida de Sant Pere he d'agafar a la dreta cap a Vilafranca.


Entro a la comarca de l'Alt Penedès.


Al fons el poble de Sant Miquel d'Olèrdola.


A punt de travessar Sant Pere Molanta.


A l'arribar a Avinyonet, gir a la dreta cap a Gavà.


Eli i Esteve un altre dia em pararé a fer-vos una visita, avui vaig amb el crono......