dissabte, 27 de febrer del 2021

Gavà- Begues- Palau Novella- Garraf- Gavà en Gravel.

Avui sortim de Gavà i enfilem cap a Can Bori, continuem per la pista de la carena fins a arribar al Parc de Gavà on entrem a la carretera entre Gavà i Begues. Realitzem aquests dos kilòmetres per carretera fins a assolir la part superior del Coll de Begues (2a categoria).
Continuem per la carretera i a l'arribar a la segona rotonda, agafem a l'esquerra direcció al Parc Natural del Garraf, ben aviat ja entrem a la pista de terra, primer per un lleuger descens i després iniciem la pujada, que va guanyant desnivell a mesura que anem avançant.
Assolim la primera pujada i ens llencem per uns pendents regulars, al final d'aquest descens tornem a pujar i a l'arribar al rètol de l'entrada al Parc Natural del Garraf aquí sí que comencem a baixar i per uns quants kilòmetres. Poc abans d'arribar a les primeres cases del Palau Novella, trobem un altra pujada forta, però curta, petit descens i entrem a la urbanització del Palau Novella.
Un puja-baixa curt i només ens queda l'última pujada per arribar al Monestir Budista del Garraf, on visitem la Stupa i aprofitem per comprar unes banderoles d'oració. Continuem la sortida, amb una baixada per pista en bones condicions direcció a Sitges,  no podem deixar de gaudir de la visió de tots els camps de vinyes a la nostra dreta i esquerra. Hi ha un punt on hem d'agafar la desviació a l'esquerra (si continuem rectes aniríem a Sitges) com si anéssim al Coll de Vallgrassa, al situar-nos sota el coll deixem la desviació que ens portaria al Coll i continuem cap a Campdàsens on girem a l'esquerra i una divertida baixada ens deixa a la pedrera de Garraf, la qual passem pel mig (avui no treballen) i arribem al mateix poble de Garraf.
Parem una estona a la seva platja per gaudir de la visió de l'aigua (avui està com una piscina), sortim a la carretera de les costes i després de dues pujades amb les seves baixades entrem al Passeig Marítim de Castelldefels i seguim fins a Gavà, entrem a La Pineda i després de passar pels camins agrícoles del Parc Agrari arribem a Gavà, molt contents per la circular realitzada en el dia d'avui.

Ambient ciclista a l'arribar a Begues.

Bona pista direcció al Palau Novella.

Entrada al Parc Natural del Garraf.

Dia magnífic per rodar per aquestes pistes de terra.

A l'haver plogut aquests dies, la pista quasi no té pols, ara després sí que trobem força fang.

Quina manera de gaudir amb la Terra per aquests terrenys.

Stupa al Monestir Budista del Garraf.

Les vinyes a l'esquerra esperant al mes de Setembre per la verema.

Avui, a diferència d'altres vegades, agafem a l'esquerra, recte aniríem a Sitges.

Aquest tram hi ha forces pujades i baixades, curtes, però intenses

Tota la pista que acabem de recórrer.

I tot el que queda, pista ideal per la Terra.

A punt de baixar cap a Campdàsens.

Poble de Garraf.

Amb la seva platja.

Contrallum a Garraf.

La mar avui està com una piscina, llàstima que encara estigui freda..........

Després de 13 setmanes consecutives sortint, avui m'ha semblat un passeig.... no se si t'ho havia dit, però, cada vegada et veig millor i més còmode amb la Gravel Terra.