diumenge, 25 d’octubre del 2009

Entrenament per la Marxa del Garraf

Divendres 23-10-2009

Avui faig el primer dia d'entrenament especific per la Marxa de Garraf.
Ja se que només tinc dues setmanes per fer aquest entrenament però es tot no es pot en aquesta vida.
Després de haver fet una gran e intensa temporada de crestes, reconec que he apurat massa per arribar en condicions a la Marxa, ja que normalment entreno entre 10 i 12 km i aquí son 46 km.
Surto a les 16h 10 en direcció a la Sentiu pel camí que va paral-lel a la carretera, després de baixar al barranc la pista ja es redreça seguin les torres elèctriques, creu la carretera que porta a Castelldefels i això ja es un puja i baixa constant, cota 185, 135, 198, 167, Turó del Fetjó 278, 244, Pleta del Cèrvol 309, (tot aquest tram no es massa apte per córrer ja que el camí està molt tupi't per els matolls) a partir d' aquí ja esta una mica millor , arribo al Plà de les Basses 400 mts. i segueixo fins al cim de la Morella ( 593 mts.)

Horari: 1h.57m
Recorregut: 11'5 km.

La baixada es per l'altre banda de la muntanya després de passar per La Clota ( 415 mts.) segueixo per el Purgatori i el camp de tir fins a La Sentiu i aqui amb negre nit fins a casa.

Horari: 1h. 36m
Recorregut: 13 km.

Diumenge 25-10-2009

Amb la Teresa sortim de casa i seguim el mateix itinerari de baixada del divendres ja que es molt millor per córrer, anem fins a La Sentiu , seguim cap el Purgatori , camp de tir i La Clota ( 415 mts.)

Horari: 1h 18m
Recorregut: 8'5 km.

Des de aquí seguim la pista fins a Les Agulles ( 545 mts.) baixem al Coll Sostrell ( 475 mts.) i d' aquí al cim de la Morella ( 593 mts.)

Horari: 38m

Desde la Morella arribem a Campgràs (520 mts.) seguim fins a trobar-nos amb la carretera del Palau Novela, forta baixada per asfalt fins a La Pleta , agafem el Gr 92 que amb un camí empedrat arribem a la platja de Garraf a on ens espera l' Irene i tots tres ens banyem a la platja a on segurament serà l' ultim bany de la temporada.